Sunday, January 8, 2017

Aku bukanlah seorang yang hebat, tetapi aku ingin belajar dari orang yang hebat-hebat.

Assalamualaikum semua...

Pagi ini ketika memandu ke tempat kerja, tiba-tiba teringat insan-insan tercinta... terasa diri ini masih banyak yang perlu dilakukan untuk menjadi seorang insan yang bahagia dan membahagiakan, Rasa sangat-sangat bersyukur dengan apa yang telah dikurnaikan oleh Allah dari segi kesihatan, rezeki dan juga orang-orang tersayang. kata-kata bonda yang sentiasa terpahat di hati sentiasa menjadi pedoman. "Bahagiakan lah orang diseliling kita... insyallah hidup kita akan bahagia juga...".   

"Aku bukanlah seorang yang hebat, tetapi aku ingin belajar dari orang yang hebat-hebat,
aku hanyalah orang yang biasa tetapi aku ingin menjadi orang yang luar biasa, 
dan 
aku bukan lah orang yang istimewa tetapi, aku ingin menjadi seorang yang istimewa".

Ya... kita manusia biasa yang banyak kekurangan dan kelemahan, tetapi kita boleh menjadikan diri ini sesempurna yang boleh dalam hubungan kekeluargan, dalam hubungan silaturahim antara manusia dan juga sesempurna dalam memberikan kasih sayang dan cinta.

Tiada yang diharapkan selain, bahagia  disamping yang tercinta dan tersayang... 





No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...