Friday, January 4, 2019

KIRI DENGKI, KANAN LAWAN, BELAKANG TIKAM, DEPAN BERLAKON

ASSALAMUALAIKUM...

Dalam hidup kita pastinya kita akan berjumpa dengan ramai orang... pelbagai ragam dan perangai. yang pastinya semua tidak akan menunjukkan sikap buruk yang disedari atau tanpa disedari.

Secara peribadi... saya sangat takut dengan insan yang di depan kita sangat baik tingkah laku tetapi apabila di belakang kita sangat suka lepas cakap sampai bercanggah dengan pendirian sebelum ini.

Bagi organisasi besar sebelum ini staf sehingga 70 orang mungkin saya tidak terasa dengan fenomena ini... but apabila kini saya berada di organisasi kecil... pasti akhirnya saya akan tahu cakap-cakap belakang tentang kita...betul tak.

Gerun saya melihat ada yang hendak semua orang melihat dirinya hebat sentiasa...

Semoga kita semua akan menjadi insan yang baik luaran dan dalamanya.



No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...