Friday, June 23, 2017

MAAF ZAHIR BATIN...

 
ASSALAMUALAIKUM

Saya memohon maaf sepanjang saya menulis di sini jika ada yang terasa sesungguhnya semua yang ditulis di sini merupakan gambaran ikhlas hati nurani saya menjalani hidup ini... 



sesungguhnya kita semua tidak lepas dari melakukan dosa... kita bukanlah manusia yang sempurna tidak melakukan kesilapan

Tetapi 

Kita diberi akal dan perasaan untuk menimbang baik buruk dalam mengatur corak hidup kita... 

Bagi semua yang mengenali saya... saya menyusun sepuluh jari meminta maaf segalanya... sila jemput datang ke rumah... pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk semua... akhir kata berhati-hati di jalan raya... semoga kita semua dilindungi di bawah rahmatNya... Insyallah.


4 comments:

Kiwi said...

Selamat menyambut hari lebaran..
Ampun dan maaf saya pinta jika ada salah dan silap dlm sedar dan tanpa sedar..
#kosongkosong

belajar dari masa lalu, bersiap untuk masa hadapan, berikan yang terbaik untuk hari ini said...

Selamat hari raya... kosong-kosong ya...

Unknown said...

Salam Aidilfitri En Khai minal aidil walfaizin...mohon ampun dan maaf zahir & batin...

ina_zulkifli said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri En khairul...Mohon ampun maaf zahir dan batin sekiranya ada salah silap dan terlanjur kata..salam kosong2 yer...

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...