Sunday, March 25, 2018

SESI JANUARI 2018 (OUMH1103)

Assalamualaikum...


Hujung bulan Mac ini maka berakhirlah tempoh semua pelajar saya sesi Sem. Januari 2018 untuk menghantar tugasan bertulis secara online... semoga anda berjaya seperti mana semua bekas pelajar-pelajar saya yang lain. memang sesuatu yang agak sukar untuk sesiapa yang tidak pernah membuat asignment ini, tetapi ia satu bonus kepada yang pernah mengambil diploma dan juga tingkatan 6...

Satu cabaran yang besar kepada saya terutama berdepan dengan pelajar yang hendak belajar serta punya semangat yang tinggi tetapi menghadapi masalah untuk memahami cara untuk menulis jurnal atau bahan yang menyokong semua penulisan mereka dan juga untuk menulis APA stail pada bahagian bibliografi...

Walau bagaimanapun ia akan menjadi satu memori yang sangat indah untuk dikenang... saya doakan anda semua terus kekal dilandasan untuk menuju kejayaan... kali ini saya ramai berjumpa dengan kumpulan PDRM yang sangat-sangat bersemangat belajar untuk memperbaiki dan menambahkan ilmu pada diri mereka...



Saya bertambah teruja apabila tahu ada diantara mereka merupakan polis yang bertugas di daerah kelahiran saya iaitu Daerah Segamat, Johor. Terharu rasanya apabila melihat kegigihan mereka sanggup datang jauh dari Segamat untuk menyambung belajar... kira-kira 1 jam setengah perjalanan dari Segamat ke Melaka. terdetik dihati untuk membantu mereka sebaik mungkin... inilah masanya untuk saya menyumbang bakti kepada warga daerah saya sendiri.





Semoga anda semua akan berjaya menggenggam segulung degree untuk menjadi kebanggaan diri, idola keluarga dan juga negara. Insyallah...








2 comments:

Unknown said...

Tahniah En Khai..anda telah banyak membantu mereka2 yg ingin memantapkan lagi pengetahuan mereka, skali lg tahniah tuk En Khai....

ina_zulkifli said...

nurse x dakk ka kali ni sir......

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...