Wednesday, September 29, 2021

DUNIA BARU LEMBARAN BARU ILTIZAM BARU CERITA HIDUP BARU...

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Hari ini buat kali pertamanya saya menulis blog ini dari pejabat yang baru dan suasana yang baru... rasa syukur ke hadrat Allah SWT kerana limpah rahmatnya saya dapat beralih angin dari sektor yang menguruskan bahan-bahan sulit kepada urusan pentadbiran sumber bakat manusia. 

Saya masuk ke dalam keluarga besar yang mempunyai staf seramai 23 orang dengan pelbagai ragam dan gaya. lebih besar dari yang sebelum ini hanya 10 orang tetapi tidak semestinya keluarga besar ini hubungannya tidak erat... dari segi pengamatan saya, mereka lebih menjaga hubungan kekeluargaan kerana mereka sedar bahawa suasana erat itulah yang akan mengwujudkan satu organisasi lebih kuat dan bersatu.

Saya melangkah bukan membawa semangat semata-mata tetapi juga dibawa sekali dengan jiwa dan hati bersama bekerja dalam keluarga baru ini... semoga semua yang baik dari tempat lama akan dijadikan panduan manakala yang kurang manis akan disimpan jadi kenangan sampai bila-bila.

Doakan saya semoga dapat mentadbir dan pekerja yang menyenangkan semua pihak dan ikhlas dalam menjalankan ibadah ini... Insyallah




No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...