Friday, December 16, 2016

Wasupp Yooooo.....

As salam...

Rakan terbaik adalah rakan yang berada disamping kita semasa senang dan susah. Susah nak cari persahabatan sampai tahap bergitu. Yang pasti ramai kenal kita apabila kita senang, ada kedudukan dan pangkat.

Dengan teknologi komunikasi terkini, wasupp lah appalication penghubung silaturahim antara kami. Jangan terperanjat saya mempumyai kumpulan wasupp bermula dari Sek. Rendah, kumpulan Sek. Men, kumpulan semasa di kolej, kumpulan sedara mara, kumpulan sepupu, untuk berkerja sahaja ada 5 kumpulan ya lah... semua ini untuk memudahkan komunikasi dan memberi maklumat dengan pantas.

Di dalam kumpulan wasupp ini, saya lebih banyak berdiam dan membaca, perkara perlu sahaja saya mencelah, bukannya sombong tetapi diam itu lebih baik dari berkata-kata kan...

Cuma kalau bab menjelang hari raya sahaja rasanya diri ini lebih gemar dengan memberi kad berbanding dengan menghantar ucapan dengan menggunakan wasupp. Rasanya lebih dekat dan nostalgia... dan jangan la ada yang menghantar jemputan majlis kahwin dengan menggunakan wasupp selepas ini. Bagi saya teknologi terkini kita perlukan tetapi teknologi dahulu jangan dilupakan...


No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...