Friday, July 14, 2017

OUMH1103 SEMESTER MEI MELAKA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Sabtu ini merupakan kuliah saya yang terakhir bersama dengan pelajar saya di Sem. Mei ini. mereka merupakan kumpulan pelajar ke-2 saya mengajar untuk tahun ini. satu pengalaman yang sangat menyeronokkan mengenali mereka semua yang datang dari pelbagai latar belakang dan pekerjaan dan saya rasa ini merupakan kelas saya yang sangat 1 Malaysia kerana semua bangsa ada di dalam kelas ini.

Seperti biasa group WhatsApp diwujudkan dan saya merasakan ini merupakan group WhatsApp yang paling ramai ahlinya iaitu seramai 42 orang ahli setakat ini. semangat mereka untuk membantu antara satu sama lain sangat saya puji... walaupun ada yang hanya memerhati dan membaca sahaja, ada juga yang hanya Personal Mesej (PM) dengan saya sahaja tetapi inilah variasi yang ada dalam group ini.

Sayang saya kepada anda semua seperti sayang saya kepada anak-anak saya yang perlu saya bimbing untuk memastikan anda semua terus berjaya sehingga lah anda semua dapat menggenggam segulung Degree... saya sentiasa doakan untuk anda semua. 

Ilmu yang saya berikan saya halalkan... kongsikan lah ilmu yang anda semua perolehi dengan rakan-rakan yang lain semoga kita semua akan mendapat manfaat dan keberkatannya.

Saya doakan anda semua akan terus berjaya dalam pencarian ilmu hingga ke penghujungnya.  jangan mengalah, jangan gentar teruskan pejungan ini... sesungguhnya BUKAN SENANG KITA NAK SENANG!!!

Sampai masanya saya akan left dari group ini... bukan tidak sudi berada di dalam group ini tetapi bayangkan berapa banyak group WhatsApp jika setiap semester saya mempunyainya... tidak mengapa yang penting semua telah pun mempunyai nombor telefon saya... ada masa kita akan bertanya khabar... Insyallah... ikatan hubungan silaturahim antara anda semua teruskan biar kekal sampai bila-bila. 








No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...