Monday, April 23, 2018

28 REJAB 1439..... HAPPINESS TOGETHER

Assalamualaikum...

Ikutkan sebenarnya saya ingin bercerita tentang majlis kahwin sahabat saya yang telah berlansung pada 15 April 2017 bersamaan 28 Rejab 1439 sebaik sahaja habis majlis mereka. tetapi baru sekarang saya mempunyai masa yang sesuai untuk bercerita sedikit tentang majlis bagi saya ringkas tetapi penuh kemanisan dan sangat bermakna.

Tarikh yang kami semua tunggu-tunggu selama ini menjadi kenyataan... akhirnya terbina masjid yang diharapkan akan bahagia selamanya. saya sebagai sahabat yang kenal baik dengan En Roslan berasa bersyukur beliau bertemu jodoh dengan seorang yang sangat baik perwatakannya... budi bahasa dan tutur kata yang sentiasa terjaga 


 MAY YOU FOREVER FIND JOY IN EACH OTHERS EYES, WARMTH IN EACH OTHERS ARMS, LOVE IN EACH OTHERS HEARTS.
 
 ðŸ’› 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛


Minta maaf kerana saya tidak dapat postkan sekali gambar pengantin di dalam blog saya ini... kerana menghormati pengantin yang inginkan potret mereka untuk tatapan peribadi sahaja.

Tetapi apa yang saya ingin kongsikan bersama dan saya tidak boleh lupa sampai sekarang ialah majlis yang berkonsepkan nostalgia kita kecil-kecil dahulu... dengan sarung telur yang saya rasa sangat rear... tidak lagi dijumpai dimana-mana majlis perkahwinan pada masa kini... Ia sangat mengimbau kembali kenangan dulu-dulu.






Begitu juga dengan kad kahwin yang saya masih simpan hingga kini... sentuhan evergreen yang boleh saya katakan... banyak sekali kad kahwin yang saya dapat tetapi yang ini... betul-betul membuatkan saya sangat sayang untuk membuangnya. bukan harga yang diperkatakan tetapi kenangan sentimental itu yang sangat mahal dan bernilai.




Anak-anak semua suka dengan menu yang dihidangkan semuanya enak-enak belaka... tidak pernah saya bertambah nasi jika di majlis kahwin tetapi saya bertambah kali ini!...hihi. yang sangat menarik perhatian saya ialah air sirap bandung yang dihidangkan... semua ini hanya saya jumpa dulu-dulu ketika mengikut mak ayah ke majlis kahwin. sampaikan anak-anak bertambah berkali-kali air... adam yang sangat memilih bab makan pun mengakui kesedapan makanan dan kesegaran air sirap bandung mereka.

Akhir kata, saya sekeluarga doakan En Roslan dan isteri akan bahagia sampai kehujung nyawa...


WISHING YOU A LIFETIME OF HAPPINESS TOGETHER AND A LOVE THAT GROWS STRONGER WITH EACH PASSING DAY

💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗







No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...