Friday, April 27, 2018

ZON UNTUK DIRI KITA SAHAJA...

Assalamualaikum...


Semua orang perlu mempunyai masa untuk dirinya... dimana ketika itulah zon kita merasakan apabila kita bersendirian hati akan merasa tenang dan damai... ikut kata hati untuk membuat apa saja yang kita sukai... masa bersama orang-orang tersayang telah dipenuhi dan inilah masa untuk diri kita... 





Bagi saya masa untuk diri saya ialah ketika saya pergi dan pulang dari pejabat di dalam kereta... ketika itulah saya akan buka lagu yang saya sukai, saya dapat bercakap dengan orang yang saya sayangi bertanya khabar... di kampung pastinya buah hati saya... bonda akan menunggu panggilan... bonda tahu jam berapa anakanda dia yang seorang ini akan bertanya khabar dan berbual pelbagai isu sehinggalah berkaitan dengan pilihanraya... hihi.

inilah zon yang saya rasa sangat tenang dan dapat melegakan sebarang masalah... 

No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...