Tuesday, April 24, 2018

Payahnya cari lilin....Huhuhu

Assalamualaikum...

Baru dapat download gambar sambut birthday Yaya kat atas Bukit Beruang.. baru la saya dapat masukkan ke dalam blog ini... pagi sabtu 14 April 2018... saya dah berpakat dengan Yasmine dan Mohd untuk sambut birthday yaya lain dari yang lain.

Pagi-pagi dan bangun... bersemangat mohd nak panjat bukit beruang... tu pun berkali dia tutup mulut guna tangan nak elak terpecah rahsia... memang tak boleh nak simpan rahsia mohd ni...hihi 

Banyak-banyak persiapan hanya lilin sahaja yang tiada..huhu gigih la mencari lilin... masa tu pukul 8.30 pagi masih banyak kedai yang tutup... tawakal sahaja la mencari... itu pun yaya dah mula bertanya... ayah nak pergi cari apa ni...? saya dengan yang lain hanya buat-buat tak dengar... hihi.

Akhirnya... yehhhhh! dapat juga lilin di kedai bahan-bahan kuih di Bukit Beruang... dalam hati... alahai payahnya la cari lilin... tetapi puas kerana akhirnya dapat juga. seperti biasa yaya bertanya lagi ayah beli apa tadi...? saya hanya senyum sahaja... nampak riak wajah dia macam tak puas hati... hihi





Sampai di puncak kami sambut birthday yaya... bertambah meriah plan mengejut ini dihadiri Uncle Syah dan Aunty Umi... loving couple 💙💙... joint sekali sambut birthday yaya... terima kasih banyak-banyak aunty Umi hadiahkan brouch rama-rama warna pink... cantik sangat!  dan juga uncle Syah sponsor cup kek...




Puas rasanya dapat melihat yaya happy dan senyumnya meleret sampai turun bawah kaki bukit beruang.... walaupun hanya setakat cup kek dan lilin sahaja.. bagi saya secara peribadi ia satu memori yang sangat indah dan akan dikenang sampai bila-bila.








1 comment:

Unknown said...

Happy birthday yaya...moga dpt menceria dan membahagiakan keluarga menjadi anak yg solehah dunia dan akhirat

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...