Tuesday, December 5, 2017

OUM MELAKA SESI SEPTEMBER 2017

Assalamualaikum...


Lama rasanya saya tidak update blog ini dek sibuk dengan pengurusan pentadbiran di pejabat dan juga keluarga... pelajar OUM Melaka sesi September 2017 ini juga nampaknya lebih akrab antara mereka sehinggakan mereka telah mengaturkan beberapa kali pertemuan untuk melakukan study group bersama-sama. Saya sangat gembira dengan perkembangan ini... hanya tersenyum membaca sahaja di dalam group WhatsApp kita...




Cukup 3 kumpulan saya mengajar pelajar-pelajar baru OUM pengambilan tahun ini.  pelbagai ragam pelajar yang saya jumpa dan kenali... rata-rata semua mempunyai azam dan tekad untuk mengubah nasib masing-masing agar jadi lebih baik pada masa akan datang.

Apa yang saya dapat lihat... ada yang terus mara ke hadapan untuk semester yang berikutnya dan ada juga yang menangguhkan pengajian dengan pelbagai masalah dalam kehidupan masing-masing. Saya doakan walaupun ditangguh pengajian... tabahkan hati agar dapat menghabiskannya... kita mulakan dengan baik maka kita habiskan dengan baik juga... Insyallah saya doakan.











No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...