Wednesday, December 6, 2017

TERPANCAR RASA KASIH DAN SAYANG SESAMA MAKHLUK DI ATAS MUKA BUMI INI...

Assalamualaikum..

Dah lama rasanya saya ingin postkan cerita tentang satu papan tanda yang saya ambil gambarnya ketika di kampung hari tu... satu papan tanda yang saya rasa tidak akan jumpa dimana-mana... 

Setiap kali melihat gambar itu di dalam handfone saya pasti saya akan lama menatapnya kerana ia memancarkan rasa sayang dan cinta kepada sesama makhluk di atas muka bumi ini... berapa ramai antara kita yang sanggup mengeluarkan kos untuk membuat papan tanda untuk si comel bawah ini...hihi.




Saya mempunyai sahabat yang sanggup berabis duit kerana kucing kesayangannya, sakitnya di bawa ke klinik pakar, makan yang dipilihnya dari yang terbaik dan disediakan bilik yang berhawa dingin untuknya... dan hasil dari kebaikan beliau, rezeki beliau tidak pernah putus-putus... Alhamdulilah. 


No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...