Wednesday, December 13, 2017

SUKA DUKA 2017

Assalamualaikum...

Tahun 2017 tidak lama lagi akan meninggalkan kita... banyak kenangan dan pengalaman sepanjang tahun ini yang merasakan sangat mematangkan diri ini. pengalaman pahit manis suka duka semuanya silih berganti... inilah yang dinamakan kehidupan. jika tiada dugaan maka seseorang itu akan menjalani kehidupan dengan hambar dan biasa sahaja setiap hari.

Pekerjaan saya yang menyebabkan setiap masa saya dapat kenalan baru membuka mata saya bahawa kita ini semua mempunyai pembawakan watak yang berbeza setiap orang... dari cara berpakaian sehingga la cara bercakap... semua itu saya amati dan saya nilai sendiri.




Yang pasti ilmu dan pengalaman akan membezakan cara pemikiran dan tindakan keputusan yang diambil. jangan kita melihat luaran seseorang yang biasa-biasa sahaja kita buat endah tak endah... tetapi apabila mereka mula berbicara atau melontarkan pendapat jangan pulak kita ternganga....


No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...