Thursday, December 7, 2017

KESEMPURNAAN DALAM SESUATU KERJA...

Assalamualaikum..

Tinggal beberapa minggu lagi kita akan melangkah ke tahun baru... banyak kerja yang telah diselesaikan dan KPI telah pun mencapai sasaran. Rasa syukur dan lega apabila dapat menyelesaikan semua yang dirancang di awal tahun berjaya dilunaskan dengan sempurna... 

Postmotem telah juga dilakukan untuk menambah baik mana-mana perjalanan program untuk panduan pada tahun hadapan.... saya seorang yang kalau boleh mahukan kesempurnaan dalam sesuatu kerja sehinggakan pada bahagian jamuan saya akan pastikan ia yang terbaik... jika ada sebarang kekurangan kita cuba baiki dan saya pernah dengar ungkapan yang menyatakan bahawa...  "kali pertama kita melakukan kesilapan jadikan ia sebagai panduan dan jika kali ke2 kita ulang kesilapan yang sama dan tidak mengambil apa yang pernah berlaku maka kita adalah seorang yang bodoh!"




Saki baki hari pada tahun ini, kepala ligat merancang untuk bercuti bersama anak-anak tercinta... kesian apabila mereka masih belum berjalan betul-betul cuti sekolah hujung tahun ini... itu pun sekali ketika mengikut saya bermesyuarat dapat la duduk di hotel selama 3 hari sedangkan saya sibuk dengan agenda jadual kerja sampai ke malam...huhu. Bagi saya perlu sekali kita pergi bercuti tak kira walaupun dekat untuk masa berkualiti bersama anak-anak.









No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...