Tuesday, May 23, 2017

Adakah aku pemimpin yang baik...?

Assalamualaikum...

Sedang duduk berehat di ruang tamu... selepas balik dari kerja terasa sangat menyenangkan. Semua kerja alhamdulilah berjalan lancar dengan bantuan dari staf dan memang diakui yang mereka semua sangat membantu... tanpa mereka saya merasakan semua program tidak dapat dilaksanakan sebaik mungkin.

Saya cukup bersyukur mempunyai staf yang rajin dan komited yang tinggi dalam membuat kerja... kadang-kadang saya sendiri tidak segan silu untuk duduk belajar dari mereka.

Tidak semestinya kita yang berada di atas tidak boleh menoleh memandang yang berada di bawah. Bagi saya kita semua mahir dalam bidang masing-masing dan saling bergantung antara satu sama lain.


Sesungguhnya hubungan antara saya dengan staf sangat baik... kami boleh duduk makan semeja dan berbual gelak ketawa... bagi saya kita perlu profesional... masa berkerja kita berkerja, masa gembira kita gembira.

Pesan bonda selalu diingati... jika kita berada di atas ingat-ingat ketika pernah berada di bawah...





No comments:

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...