Monday, May 29, 2017

Terbaik....

Assalamualaikum...

Kita semua ingin menjadi yang terbaik... dari perjalanan hidup hingga lah ke untuk bekalan di akhirat kelak...

Apa yang saya ada ini... sudah cukup lengkap... saya tidak mahu lebih atau kurang.... kerana kita sentiasa ingin menjadi yang terbaik untuk siapa?... untuk diri kita atau pun untuk keluarga... hanya kita dan Allah swt yang tahu.

Kadang-kadang... perkara yang terbaik inilah perlu melalui fasa yang memeritkan... kadang kala orang tidak dapat mengikut cara dan kehendak kita...bagi diri ini...  biar la saya persembahkan yang terbaik walaupun ia kadang-kadang ia menyebabkan hati kita...

Perjalanan hidup ini... ada putaran nya terkadang ia di atas dibawah dan terkadang ia berada di sisi. Semua ini memberi panduan dalam perjalanan hidup yang belum tentu jauh... esok lusa kita yang pergi dahulu... siapa kita untuk menentukan.


Insyallah...







2 comments:

ina_zulkifli said...

Beri yang terbaik dan lakukan yang terbaik....insyaallah hasil dan pulangan yang akan kita dapat adalah yang terbaik en khairul....saya percaya tu..

belajar dari masa lalu, bersiap untuk masa hadapan, berikan yang terbaik untuk hari ini said...

ya Zarina... saya percaya anda juga seorang yg sentiasa berikan yang terbaik...

19 TAHUN KAMI HIDUP BERSAMA

 Assalamualaikum semua Lama rasanya saya tak menulis dalam blog ini... dengan kekangan masa maka bersawang la blog ini lama tak update... hi...